Startna strana
Newsletter
Sitemap
Impresium
AGB
prijavljivanje
deutsch englishespañolfrançaisitalianoΕλληνικάnederlandsрусскийportuguês / brasileiraslovenščina
SRB / HR / BH
svenskaunited statesčeština
Aktuel
Novi atesti
Sajmovi
Proizvodi
Konfigurator proizvoda
Firma
Arhitektura i zaštita od požara
Testiranja i skupovi
Downloadi
Servis
Kod požara bolji izbor Stöbich!
Kontakt

Rezervno napajanje za transportne sisteme

Rezervno napajanje za transportne sisteme


Rezervno napajanje za transportne sisteme


Potreba za rezervnim napajanjem

Opšte

Smjernice za uređaje za zadršku Njemačkog instituta za građevinu koje opisuju projektovanje sistema za upravljanje za zaštite na transportnim sistemima . Prema tim smjernicama sistemi za zaštitu moraju da se drže u otvorenom položaju pomoću uređaja za zadršku, i put zatvaranja mora da bude stalno slobodan.

Specijalno za zaštite na transportnim sistemima

Transportni sistemi koji prolaze kroz mjesta zatvaranja u najvećoj mjeri su pogonjeni električnim napajanjem. Kod ispada električnog napajanja a u slučaju požara, mora da se oslobodi mjesto zatvaranja. Uređaj za zadršku mora da se napaja sa 24VDC bez prekida, da bi se obezbijedio proces oslobađanja prostora zatvaranja.

Odgovarajuće mjere

  1. Kod stojeće transportne tehnike čistilice ili sistemi za čišćenje
  2. Kod pokretne transportne tehnike rezervno napajanje

Za različite vrste transportnih sistema (trakasti, valjkasti, lančani, kružni i viseći transporteri) možemo da obezbijedimo odgovarajući rezervni izvor napajanja

 

Princip funkcionisanja

1 napajanje od strane korisnika
Uključivanje između normalnog u not napajanja se izvodi centralno ili decentralno uključivanje rezercnog napajanja. Preko uređaja za zadršku se organizuje redosled.

2 napajanje od strane korisnika, (više mreža)
Uključivanje između normalnog i not napajanja se izvodi u ormanu centralnog napajanja. Preko Stöbich centrale se obavlja redosled.

Proračun Powerdrive napajanja
Snaga samog Powerdrive = zbir individualnih pogona jedne transportne linije koji su pogonjeni u isto vrijeme

 

Varijante rezervnog napajanja


1. Decentralno rezervno napajanje

Princip funkcionisanja: izvor rezervnog napajanja i centrala za oslobađanje prostora zatvaranja se postavljaju direktno ispred pogona transportne tehnike. Moguće je pogoniti jednu ili više transportnih tehnika koje su neposredno pored protivpožarnih klapni ili vrata

Decentralno rezervno napajanje
Motor cable Motor cable       Emergency power supply wiringEmergency power supply wiring     
Rezervno napajanje Rezervno napajanje

Decentralno rezervno napajanje "Powerdrive"

 

2. Centralno rezervno napajanje

Princip funkcionisanja: izvor rezervnog napajanja i centrala su u jednom centralnom ormanu. Kompltno kabliranje je centralno od ormana ka pogonima.
 

Kablovi napajanja motora od ormana do motora Centralno rezervno napajanje

Centralni izvor rezervnog napajanja sa uređajem za zadršku