Decentralni izvor rezervnog napajanja
Sistem „Powerdrive“
Za pogone snage od 0,18 – 5,0 kW
Princip funkcionisanja
Preko od DiBT odobrenog i VdS ispitanog 24 VDC napajanja (RZ3 ili RZ7-NT24) se kontrolišu i dopunjavaju ugrađeni akumulatori u „Powerdrive“. Konverzija sa 24 VDC na 230/400 VAC se vrši dobivanjem signala sa uređaja za zadršku. Napajanje pojedinih pogona se reguliše direktno iz „Powerdrive“ ili samog razvodnog ormana (ESU)
Sistem „Powerdive“ omogućava napajanje za sve standardne naizmjenične pogone sa i bez kočnica. Signali za razmjenu se takođe dobivaju iz samog „Powerdrive“. Čak i u slučaju požara funkcija Hitno-Zaustavljanje mora da bude obezbijeđena, ( sigurnost ljudstva ispred sigurnosti opreme).
Opis „Powerdrive“ napajanja
Powerdrive snaga = zbir svih snaga pojedinih pogona
Ako je više transportnih linija kroz jedan otvor onda se oslobađaju pojedinačne linije u redosledu
Tehnički podatci
Razvodni orman: | Rittal |
Tip: | zidna izvedba AE 1050.500 (do snage 0,75kW) |
Boja: | RAL 7035 |
Zaštita: | IP 65 |
Snaga: | 0,18-5,0 kW |
1. Prednost – povećana bezbijednost
- pošto svi pogoni transportnog sistema su pogonjeni u isto vrijeme brže je oslobađanje otvora
- nema opasnosti da požar onesposobi oslobađanje linija
- eventualni ispad je samo djelomič· an u odnosu na korištenje centralnih uređaja
- manje požarno optereć· enje zbog manjeg kabliranja
- aktivna kontrola baterija a time siguran izvor napajanja
- nema potree za dodatnim izvorom energije a time i manji gubitci preko razvoja toplote
2. Prednost – ekonomičnost
- orman zauzima manje prostora, ca. 10% u odnosu na centralni orman
- smanjeni troškovi kabliranja
- powerdrive – jedinica za jedan ili više pogona
- max 4 akumulatora za izlznu snagu od 4 kW
3. Prednost – za sve standardne pogone
- Movimot, Moviswitch
- Siemens- Motorstarter
- Frekventno kontrolisane pogone
- Bez i sa koč· nicama, uključ· ujuć· i i motore sa kliznim rotorom
Šeme preklopnika